SPSS in Marketing Intelligence

Wij stemmen onze analyses af op uw organisatiedoelen. De resultaten hiervan zijn zeer goed inzetbaar in customer life cycle management, gericht op verbeteren van klant acquisitie, ontwikkeling en behoud.

Marketing Intelligence - Analytics@Work

Met onderstaande analyse toepassingen creëren wij inzicht in uw situatie:

  • Klantwaardeberekeningen & klantsegmentatie
  • Efficiëntere en effectievere marketing door de inzet van kansmodellen voor het beter benutten van klantcontacten
  • Marktsegmentatie en het vinden van ‘opportunities’
  • Forecast van klant- & marktontwikkelingen

Indien u in uw organisatie de analysefunctie naar een hoger niveau wilt brengen, dan maken wij een verbeterplan.

  • Waar staat uw organisatie op dit moment?
  • Wat is de beste volgende stap voor uw organisatie?
  • Wat is er voor nodig om de stap te kunnen nemen?

Na uw akkoord op het verbeterplan starten wij met de analyses.

Wilt u meer weten over customer intelligence analyses?

klik hier

Geef een reactie

Je email adres wordt niet gepubliceerd. Required fields are marked *

Post comment