De klant enquete en de rapportage

Voordat u aan het onderzoek mee kunt doen, moet u eerst de emailadressen van uw klanten verzamelen. U stuurt ons deze lijst in Excel en wij nodigen namens u uw klanten uit om deel te nemen aan de online enquête. Het enquêteren duurt 2 weken. Daarna ontvangt u van ons de customer intimacy scan van uw organisatie voorzien van onze conclusies een aanbevelingen.

Welke resultaten mag u verwachten?

 

Hoe is het gesteld met uw klanten?

Investeren in de klantrelatie met de Customer Intimacy Scan
Customer intimacy - Analytics@Work
Uw klanten worden in een matrix geplot. Zo kunt u in 1 oogopslag zien hoe goed u het doet volgens uw klanten. Het doel is dat uw kliniek in het kwadrant rechtsboven komt.

 

Wat zijn uw prioriteiten?

Wat betekent investeren in de klantrelatie voor uw dierenkliniek?
Customer intimacy - Analytics@Work
U krijgt in een grafisch overzicht te zien welke aspecten relevanter zijn voor het verbeteren van uw dienstverlening

 

Per werkproces suggesties van costumer intimacy

Suggesties voor de communicatie

Customer intimacy - Analytics@Work
Per werkproces en klantrelatie aspecten krijgt u een lijst met suggesties van uw klanten. Verder krijgt u per onderwerp een grafisch overzicht van de klantevaluaties .

 

Naast deze overzichten krijgt u onze conclusies en aanbevelingen

 

Geef een reactie

Je email adres wordt niet gepubliceerd. Required fields are marked *

Post comment