De klant enquete en de rapportage
Voordat u aan het onderzoek mee kunt doen, moet u eerst de emailadressen van uw klanten verzamelen. U stuurt ons deze lijst in Excel en wij nodigen namens u uw klanten uit om deel te nemen aan de online enquête. Het enquêteren duurt 2 weken. Daarna ontvangt u van ons de customer intimacy scan van uw organisatie voorzien van onze conclusies een aanbevelingen.
Welke resultaten mag u verwachten?
Hoe is het gesteld met uw klanten?
Investeren in de klantrelatie met de Customer Intimacy Scan
Uw klanten worden in een matrix geplot. Zo kunt u in 1 oogopslag zien hoe goed u het doet volgens uw klanten. Het doel is dat uw kliniek in het kwadrant rechtsboven komt.
Wat zijn uw prioriteiten?
Wat betekent investeren in de klantrelatie voor uw dierenkliniek?
U krijgt in een grafisch overzicht te zien welke aspecten relevanter zijn voor het verbeteren van uw dienstverlening
Per werkproces suggesties van costumer intimacy
Suggesties voor de communicatie
Per werkproces en klantrelatie aspecten krijgt u een lijst met suggesties van uw klanten. Verder krijgt u per onderwerp een grafisch overzicht van de klantevaluaties .
Naast deze overzichten krijgt u onze conclusies en aanbevelingen