Onze aanpak: op uw eigen data

In onze workshops staan uw (business) vraagstukken en uw eigen data centraal.

In een intake worden samen met u relevante onderwerpen gekozen en wordt de workshop samengesteld.

 SPSS cursus - Jan Schuurman CertBA_color

 

Bijvoorbeeld. De workshop over Marketing Intelligence kan de volgende blokken bevatten:

  • Klantwaarde berekening en klantsegmentatie
  • Campagnes evalueren met behulp van Decision tree technieken
  • Het maken van voorspellende modellen voor acquisitie, cross-sell en behoud
  • Overtuigend presenteren van analyse inzichten

Een ander voorbeeld. De workshop over Market Intelligence kan de volgende blokken bevatten:

  • Van  probleemanalyse naar vragenlijstopzet en naar analyse opzet
  • Marktsegmentatie
  • Marktsegmenten extrapoleren naar de klanten database
  • Text mining van klant reviews
  • Profileren van klantsegmenten met behulp van geavanceerde analyse technieken

De workshops worden gegeven in R of SPSS.

Geef een reactie

Je email adres wordt niet gepubliceerd. Required fields are marked *

Post comment