Verbeter de service met textmining op klantfeedback data
Probleem
De open antwoorden in NPS (nett promotor score) en klanttevredenheidonderzoeken bevatten een schat aan mogelijke verbeterpunten.
In de praktijk worden deze open antwoorden echter niet of nauwelijks geanalyseerd. Textmining of het coderen van de open antwoorden wordt veelal als tijdrovend, kostbaar en moeilijk ervaren.
Organisaties laten daarbij inzichten liggen om de dienstverlening te verbeteren en daarmee de NPS en klanttevredenheid te verhogen. Analytics@Work heeft hier een oplossing voor.
Aanpak
Maak gebruik van onze opgebouwde textmining expertise, onze beproefde methodiek en branche specifieke textmining bibliotheken.
Wij laten u zien hoe u de NPS en tevredenheid kunt verbeteren met inzichten uit textmining.
Verbeteringen
Met behulp van klantsegmentatie en het uitvoeren van ‘priority analyses’ zijn targetgroepen gevonden en bedieningsconcepten ontwikkeld.
Door hier gebruik van te maken hebben een aantal van onze klanten de klanttevredenheid en NPS verder kunnen verbeteren.