Verbeter de klantbeleving met textmining op klantfeedback data

Probleem

De open antwoorden in NPS (nett promotor score) en klanttevredenheidonderzoeken bevatten een schat aan mogelijke verbeterpunten.

In de praktijk worden deze open antwoorden echter niet of nauwelijks geanalyseerd. Textmining of het coderen van de open antwoorden wordt veelal als tijdrovend, kostbaar en moeilijk ervaren.

Organisaties laten daarbij inzichten liggen om de dienstverlening te verbeteren en daarmee de NPS en klanttevredenheid te verhogen. Analytics@Work heeft hier een oplossing voor.

de meest waardevlle informatie-contrast40pct

Aanpak

Maak gebruik van onze opgebouwde textmining expertise, onze beproefde methodiek en branche specifieke textmining bibliotheken.

Wij laten u zien hoe u de NPS en tevredenheid kunt verbeteren met inzichten uit textmining.

Verbeteringen

Met behulp van klantsegmentatie en het uitvoeren van ‘priority analyses’ zijn targetgroepen gevonden en bedieningsconcepten ontwikkeld.

Door hier gebruik van te maken hebben een aantal van onze klanten de klanttevredenheid en NPS verder kunnen verbeteren.